søndag 27. februar 2011

REKLAME

Nokre reklamar er kule:

Andre reklamar er ikkje fult så kule eller interessante :



Reklame er skapt for å freiste oss. Seljaren vil at du skal kjøpe det produktet dei reklamerar for. På for eksempel TV3 sendar dei uendeleg mykje reklame. Det er opptil fleire reklamar under ein film. Først og fremst tenar kanalane på dette, men dei som reklamerar tenar også på at folk kjøpar produktet deira.

På grunn av reklamane si store makt er visse reklamar ulovelige i Noreg. Det er ikkje lov å reklamera for alkohol eller andre rusmiddel. Når barn (men også vaksne) ser på reklame, får den deg til å ville kjøpe produktet. På grunn av ”må berre ha det, må berre ha det” teorien, er det ulovelig å sende reklame på leikeprodukt som barbie dokker og leiketraktorar. Det er nok ikkje berre eg som synst reklame pausen er forferdelig kjedelige. Nokre gonger kan ein tenkje at reklame berre er til for å få oss utolmodige, men reklame er ei inntektskjelde for dei fleste TV kanalane, radiostasjonane, sportsbedriftene o.s.v. Eg trur mengda reklame vil auke i framtida, og kanskje ha endå meir betyding for oss. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar